A magyar munkavállalók csaknem fele mondta a világjárvány alatt azt, hogy bármikor kész átképezni magát és egy teljesen más területen elhelyezkedni - derül ki a Boston Consulting Group (BCG), a The Network és annak magyar partnere, a Profession.hu közös, globális, Decoding Global Reskilling and Career Paths című legfrissebb tanulmányából.
Június 10-én különleges, gyűrűs napfogyatkozás figyelhető meg Magyarországról, amit naptávcsővel, napfogyatkozás-szemüveggel vagy hegesztőszemüveggel lehet majd követni.
Szombaton a Rákóczi híd mosásával zárja a Budapesti Közművek a főváros hídjainak tavaszi nagytakarítását – tájékoztatta a Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. pénteken az MTI-t.
A McKinsey tanácsadócég globális kutatásban vizsgálta, hogy a Covid idején kényszerből is felgyorsult digitális átállás mennyire tetszett az embereknek. Ki maradna az online térben? És ki térne vissza a bankfiükokba, postákra, boltokba?
Elsőfokú figyelmeztetést adott ki a HungaroMet a zivatarok veszélye miatt. A felhőzet szakadozása tovább folytatódik, és hazánk nagyobb részén a gomoly- és fátyolfelhők mellett többórás napsütés valószínű.
Ismert művészek váltották valóra a három éves, leukémiában szenvedő Vivi álmát: egy fa játszótornyot állítottak fel a család kertjében.
A víz az egyik legnagyobb kincsünk, mégsem bánunk vele ennek megfelelően. És ha már beszennyeztük, akkor nem is bízunk benne, inkább választjuk a palackozott vizeket. De sajnos ezzel pusztán csak egy másik puskacső elé állunk, a bajt nem oldjuk meg.
A kormány kitart az adócsökkentés politikája mellett, az elmúlt évtizedben a magyar gazdaság teljesítménye nőtt, miközben az adóelvonás mértéke csökkent – mondta Varga Mihály pénzügyminiszter a Magyarország tíz legnagyobb adózója elismerés átadó ünnepségén pénteken, Budapesten.
Azt mondják: az élelmiszerhamisítás egyidős az emberiséggel. A profit és a nyereség utáni vágy annyira el tud hatalmasodni embertársaink felett, hogy néha semmi sem szent. A felkutatott csalásokból legalábbis az a kép tükröződik, hogy a fogyasztás ilyenkor mindenről, csak nem az egészségünkről szól.
A Fővárosi Állat- és Növénykert exkluzív programja folytatódik: csütörtökön újabb esti sétát tartanak az állatkertben – tájékoztatta az intézmény az MTI-t kedden.
Ördög Nóra és Nánási Pál is beszél az új kihívásról
A leendő és már meglévő webáruház kereskedőknek segít inspirálódni az a 10 részes ingyenes online videósorozat, melyben a témában jártas szakértők beszélnek a legfontosabb tapasztalataikról. Az egyik részben Ördög Nóra és Nánási Pál mesél részletesen a kezdetekről: a sztárpár azt is elárulta, milyen nehézségekkel kellett megküzdeniük vállalkozásuk építésekor az ismertségük miatt.
10 részes videósorozatot készített 10. születésnapja alkalmából az utóbbi hetekben a Shoprenter webáruház rendszer nemcsak a piaci szereplőknek, hanem azoknak is, akik még csak érdeklődnek az e-kereskedelem iránt. Ezen az oldalon teljesen ingyenesen elérhetőek az interjúk, amelyeknek a célja, hogy értéket tudjanak átadni a vállalkozóknak és ezáltal új impulzusokkal gazdagodjanak.
Kulcsár István Róbert, a Shoprenter egyik alapítója arról beszélt, a videósorozat a leendő és már meglévő webáruház kereskedőknek egyaránt szól. A nézők inspirálódhatnak és megállhatnak néhány lélegzetvételre, hogy visszajelzést kapjanak arról, mit csinálnak jól és miben tudnának még fejlődni.
„Olyan szakértőkkel készültek az interjúk, akik valamit nagyon jól csinálnak az e-kereskedelemben, legyen az a logisztika vagy az árazási stratégia. Logikus volt velük beszélgetni, mert senki nem a saját rendszerére hegyezte ki a mondanivalóját, nem a termékek voltak a fókuszban, mindenkinek volt olyan tanácsa, ötlete vagy gondolata, amit bárki tud hasznosítani a maga vállalkozásában. Aki meghallgatja, annak ez a sorozat biztosan értéket tud adni” – értékelt.
Mint fogalmazott, a webáruházak esetében az indulás, a nulláról egyre való eljutás az egyik legnehezebb dolog. A legtöbben a marketingbe buknak bele, mert nem jutnak el a potenciális vevők ingerküszöbéig. Ha ez megvan, egyről lehet a százra skálázódni, de ez sem olyan egyszerű feladat, a hirtelen megnövekedett keresletet kihívás kiszolgálni. Ezekről a folyamatokról is sok szó esik az interjúkban.
Nánásiék számára ez most egy óriási tanulás
A Shoprenter videósorozatában Ördög Nóra és Nánási Pál is részletesen beszélnek az élményeikről, nehézségeikről. Mint ismert, a házaspár a balatoni kis üzletüket kinőve lépett be a webáruházak piacára, hogy azokat is ki tudják szolgálni, akik érdeklődnek a termékeik iránt, de nem tudnak a helyszínre utazni.
Az interjúból kiderült, hogy hírességnek lenni ilyen szempontból kétélű dolog, mert bármilyen hiba hatványozottan számít, a sajtó egyből ráugrik, más visszajelzéseket kapnak a vásárlóktól. Számukra éppen ezért a webshop indítása óriási alázatot követelt, ami meg is volt bennük: ugyanúgy egyeztetnek a futárszolgálattal, felveszik a telefont vagy becsomagolják az árut, mint bármelyik átlagos ember.
„Azért nehéz nekünk, mert mindketten olyan típusú munkát végeztünk korábban, ami azon múlott, mi egy személyben hogyan produkáltuk magunkat. Ez számunkra egy óriási tanulás, Nóri a szervezetépítéssel behatóbban kezdett foglalkozni és én is próbálok másként nézni a jelenleg kialakult helyzetre, amiben már több mint húszan vagyunk. A webshop egy fontos láb annak érdekében, hogy azokon a téli hónapokon, amikor a kisbolt nem szolgál ki annyi embert, akkor is legyen valami, amit munkafeladatként tudunk adni az embereknek, akik tényleg fontosak nekünk. Most azon is dolgozunk, miként tudnánk az online és az offline értékesítést összekapcsolni” – mondta Nánási Pál a videóban.
Ők egyébként azért váltottak egy nemzetközi bérelhető webáruházról a Shoprenterre, mert magyar nyelvű támogatást kaptak és akkor is segítségükre álltak, ha még a kérdést sem tudták konkrétan megfogalmazni.
“A Shoprenternél kitalálják azt a kérdést, amit fel akarok tenni” - tette hozzá Nánási Pál.
A Shoprenter jelenleg 60 munkavállalót foglalkoztat, hatezer áruházat bérelnek tőlük. 2020-ban ezeken a webshopokon összesen 6.5 millió rendelés volt 158 milliárd forintos értékben.
A videósorozat a következő linken érhető el: https://landing.shoprenter.hu/shoprenter-szulinap/