Az M4-es metró beruházásához kapcsolódó Baross téri felszínrendezési munkák előrehaladásával végre ismét méltó, központi helyre kerülhetett Baross Gábor szobra. A tér teljes rendezése ugyan csak 2014 márciusában fejeződik be, az emlékmű mészkő talapzata az elmúlt hetekben elkészült, ezért a kivitelező a mellékalakok elhelyezését követően most végleges helyére állította az egykori közlekedési miniszter felújított szobrát.
Baross Gábor, a „vasminiszter” emlékét megörökítő, Szécsi Antal által készített szoborcsoportot 1898-ban avatták fel, és egészen 1969-ig a tér
Sokáig bánta meggondolatlanul tett kijelentését H.K.-né, elszólása miatt ugyanis rövid úton a pszichiátria zárt osztályára került.
Sokakat érint, mégis tabuként kezeljük. Úgy gondoljuk, illetlenség erről a témáról nyilvánosan beszélni, tanácsot kérni, orvoshoz fordulni pedig túl időigényes.
Újra jár az M2-es metró
Véget ért a 2013. szeptember 4. óta tartó teszteket lezárva az új biztosítóberendezés- és vonatvezérlő rendszer beüzemelése. Az M2-es metró 2013. december 8-án 12:25-től újra teljes vonalon és teljes üzemidőben szállítja az utasokat. A tervezett átadási időponthoz képest bekövetkezett 25 perc csúszást nem műszaki ok, hanem a hatósági adminisztráció időigénye okozta.
A rendszer szeptember elején kezdődő próbái során az éjszakai üzemszünetben napi 2,5 órát, a hétvégi vágányzárak alkalmával 38 órát, nyújtott üzemszünetekben pedig éjszakánként
2013. december 10-én (kedden) a Szabad sajtó út és a Váci utca találkozásánál, az Erzsébet híd pesti hídfőjében a Szabad sajtó utat keresztező új, jelzőlámpás gyalogátkelőhely létesül. A zebra a korábban lezárt gyalogos-aluljáró helyett kínál akadálymentes felszíni átkelési lehetőséget a Váci utca északi és déli szakasza között. A Március 15. tér és a Ferenciek tere átalakítása a „Belváros új főutcájának kiépítése – II. ütem – Ferenciek tere és környékének rehabilitációja projekt” beruházásában történik, az V.
Mintegy másfél ezren vették már igénybe a BKK új Telebusz-szolgáltatását a járatok november 4-i elindulása óta. Az utasszám nem csak azt támasztja alá, hogy valós utazási szándékot elégítenek ki az új buszok, de a járatok kihasználtsági adatai alapján azt is, hogy az igényalapú közlekedési megoldás megfelelő választás volt a budapesti közösségi közlekedésbe újonnan bevont városrészekben. A közelmúltban indult, Aranyhegy és Csillaghegy között közlekedő 219-es buszt jellemzően munkába és iskolába járáshoz veszik igénybe az utasok, a csúcshegyi kertvárost a fővárosi közösségi
A Népszabadság „Mégis ötmilliárd kell a Széll Kálmán térre” című cikkével kapcsolatban kénytelenek vagyunk pontosítani az abban foglaltakat.
A Széll Kálmán tér megújítása része a Nemzet Fővárosa programnak, továbbá a Kormány támogatását is élvezi, hiszen a Magyar Köztársaság 2011. évi költségvetése 3 milliárd forintot irányzott elő a Széll Kálmán tér felújításának, a térségi tömegközlekedési kapcsolatok fejlesztésének és a budai észak-déli villamoskapcsolat kiépítésének támogatására.
A Széll Kálmán tér