Feladatok:
A levelezési ügyfélszolgálati szakterület szakmai irányítása a társaság elvárásainak megfelelőenA szakterület tevékenységével kapcsolatos feladatok jogszabályoknak megfelelő működtetése, ellátásaA szakterületet érintő szakmai elképzelések, programok, koncepciók kialakítása, azok megvalósításaA beérkező bejelentések megválaszolásának felügyelete, Ügyfél panaszok kezelése, észrevételek továbbítása a megfelelő szakmai területek feléKapcsolattartás a szakterületekkelA szakmai területi állásfoglalások bekérése, az állásfoglalás alapján az ügyfelek tájékoztatása a törvényi szabályozásoknak megfelelő határidő betartásávalAz ügyfelek tájékoztatása, segítségnyújtás, problémakezelés és információnyújtás (idegen nyelven is)Tevékenységgel összefüggő előterjesztések, beszámolók, statisztikák készítéseKapcsolattartás külső és belső szervezetekkel, szervezeti egységekkel
Követelmények:
Főiskolai/egyetemi végzettségHasonló munkakörben szerzett 5-7 év szakmai tapasztalat, 2-3 év vezetői tapasztalatSzámítástechnikai és magas szintű MS Office felhasználói ismeretek, alkalmazási gyakorlatJó kommunikációs és konfliktuskezelési készség, képességMinimum középfokú angol nyelvtudásÜgyfélközpontú, proaktív gondolkodás
Cégünk versenyképes juttatási csomagot, fiatalos és dinamikus munkakörnyezetet kínál.
A Budapesti Közlekedési Központ elkötelezett esélyegyenlőséget támogató munkáltató.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését kérjük, küldje el önéletrajzát a „tárgy mezőben” a munkakör megjelölésével az
BKK